Pagini

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Despre Marillys



Numele Marillys s-a nascut din frumusetea naturii. Imi plac florilein special Amaryllis ( dupa cum probabil v-ati dat seama), imi place natura, imi place sa-i urmaresc cursul dar si minunile pe care le face. Din natura ne luam toate cele necesare vietii trebuie sa invatam din nou cum sa folosim natura fara ai face rau.
Pasiunea mea pentru sapunurile naturale s-a nascut in urma cu mult timp cand am folosit primul sapun creat doar din uleiuri naturale, uleiuri volatile naturale si plante uscate. M-am gandit ca si eu as putea face asa ceva. Odata ce am inceput sa fabric sapun in micul meu atelier de creatie, strict pentru familia mea, am experimentat o multime de retete. Retetele le-am compus eu avand grija sa adaug cu grija ingrediente in proportii bine calculate astfel incat sa nu se piarda beneficiile naturale ale uleiurilor, plantelor si uleiurilor volatile. Arta de a face sapun cere timp si exerienta dar si o doza de creativitate.
Primul sapun facut de mine din gama Marillys este Sapunul cu Lapte creat special pentru pielea fina a baietelului meu. Ingrdientele de baza ale acestui sapun sunt: uleiul de palmier, uleiul de masline, uleiul de floarea soarelui, ulei de canepa, ulei de in, ulei de ricin, lapte, vanilie stick dar si ingredientul fara de care saponificare a nu poate avea loc mai exact hidroxidul de sodiu (soda caustica). Desi suna infricosator, procesul de saponificare "la rece", nu poate avea loc fara soda caustica. In urma saponificarii prin procesul " la rece ", substantele benefice din uleiuri raman nemodificate astfel ca piele sa poata fi curatata , ingrijita si hranita.
Multumesc pentru vizita pe acest blog si te mai astept!
Cu drag,

Niciun comentariu: