Pagini

miercuri, 5 mai 2010

Sapun pentru bebelusi si alte experimente (sapun cu argila)

      Azi am facut un nou lot de sapun pentru bebelusi  iar mai dupa amiaza vreau sa experimentez un nou tip de sapun, de data aceasta pentru tenul gras. Am observat ca sunt destul de multe persoane interesate de un astfel de sapun. Desi majoritatea persoanelor au tenul uscat, cred ca si cei care au tenul gras au nevoie de o ingrijire speciala.
        Imi place foarte mult cum a iesti  sapunul si cum miroase. Deocamdata l-am pus in forme si abia maine sau poate peste 2 zile am sa-l tai. As putea zice ca este un experiment reusit, chiar sunt multumita. Am facut un decocot de plante  care trateaza afectiuni dermatologice ca acnee, eczeme, infectii cutanatae, arsuri, degeraturi. Pe langa uleiurile  vegetale  naturale am mai adugat si argila alba.
      Dupa ce le voi taia am sa revin cu poze!

Niciun comentariu: