Pagini

vineri, 11 iunie 2010

Bile efervescente pentru baie

       Sunt putin dezamagita pentru ca nu mi-au iesit asa cum imi doream. In primul rand ca nu am forma aceea rotunda care se foloseste pentru a face bilele, dar am improvizat. Deci este impropriu spus bile in cazul acesta. 
      Ingredientele folosite  sunt in totalitete 100 % comestibile, iar pielea le adora. Unul din ingrediente mi-a fost sugerat de medicul pediatru, atunci cand T a avut o iritati de la contactul cu hainele. Dupa fiecare baie pielea lui  a ramas  catifelata si fina, asa cum trebuie sa fie defapt pielea unui bebelus.  In plus a fost o adevarata distractie la baie sa vada  cum  se topeste bila, a iesit cu greu din apa. Am mai adaugat si flori uscate de lavanda si cateva picaturi de ulei esential de lavanda. Dupa ce acestea vor iesi asa cum trebuie am sa mai fac si alte tipuri.




5 comentarii:

Anonim spunea...

buna. azi am descoperit blogul. ai o groaza de lucruri interesante si sapunuri cred ca sunt geniale.
am citit ceva pe net despre bilele efervescente. am gasit si un filmuletz despre cum se fac.
ne dai si noua reteta bilelor tale efervescente?
felicitari pt creatii
si o seara buan in continuare.
Bia

Marillys spunea...

Buna seara Bia,

ma bucur ca iti place blogul. Imi pare rau dar retetele pe care le am mi le-am facut singura experimentand in timp si cu bani pentru a ajunge la aceste produse, in concluzie nu sunt de vanzare. Filmulete am gasit si eu referitor la cum se fac bilele efervescente dar nu totul e asa cum se vede. pentru fiecare produs am investit mult timp pentru documentare, apoi bani petru ingrediente iar apoi experimente pentru un produs finit de calitate si echilibrat.

Claudia spunea...

si eu vreau sa cumpar. Imi spui unde vedem continutul?

Claudia spunea...

SI eu vreau sa cumpar dar, deocamdata nu-mi dau seama unde pot citi despre ingrediente

adriana_contiu@yahoo.com spunea...

Buna Claudia,

Ma bucur ca urmaresti blogul meu, imi cer scuze pentru intarzierea cu care iti raspund. Momentan bile efervescente nu mai am pentru vanzare. Produsele pe care le am spre vanzare le gasesti in magazinul meu pe www.breslo.ro/shop/marillys. Nu e neaparata nevoie sa iti faci cont acolo daca nu vrei dar acolo vezi cel mai bine ce produse am pe stoc, ingredientele folosite sipretul fiecaruia. Dupa ce te-ai hotatrat ceea ce doresti poti sa imi scrii un mail unde sa mentionezi produsele pe care le doresti dar si adresa postala unde vrei sa le primesti. La suma totala se adauga si o taxa postala de aproximativ 7-8 lei, iar comada minima este de 20 de lei ( impusa mai nou de posta nu de mine).
Multumesc mult pentru interesul acordat si te mai astept daca mai ai intrebari sau vrei sa faci o comanda.
Cu drag,
Adriana