Pagini

marți, 29 iunie 2010

Ingredientele de baza ale bilelor de baie efervescente

            Intradevar am uitat sa scriu care sunt aceste ingrediente  desi eu imi amintesc ca am scris  pe undeva despre faptul ca medicul pediatru mi-a recomandat unul dintre aceste ingrediente atunci cand T a avut o iritatie. Mai exact amidonul de porumb este un ingredient minunat care face ca pielea sa fie catifelata si fina dar si dedurizeaza apa. Alte ingrediente care se folosesc sunt uleiul de masline, vitamina E ulei sau ulei de samburi de struguri, amidonul de sodiu si sarea de lamaie. Daca toate astea se pot folosi la gatit nu vad ce probleme ar fi la folosirea lor pe piele. Eu sare de lamaie folosesm cand eram mica, pentru a ma curata pe maini de culaorea de la coaja de nuca. cestea ar fi ingredientele de baza la care se mai pot adauga si alte ingrediente care sa faca pielea fina si catifelata.
     Momentan bile efervescente de baie  nu mai sunt dar o sa fac in curand, va anunt. Produsele care sunt pe stoc le gasiti  in magazinul meu virtual de pe www.breslo.ro/shop/marillys

Niciun comentariu: