Pagini

sâmbătă, 10 iulie 2010

Numele celor care au raspuns la toate cele 4 intrebari

Va multumesc mult tuturor care ati postat raspunsuri pe blogul meu sau doar ati intrat.
 Fetele  care au fost constante,  care au raspuns la toate cele 4 intrebari sunt:

 - simonastefanuca

 - clarra

 - Simona

 - Ralu

 - yoana

 - YellowJade

 - Cristina_21

 - Milanike

 - katyna

 Numele sunt in ordinea in care ati raspuns la ultima intrebare.
 Daca cineva se simte nedreptatit va rog sa-mi spuneti.
 Regulile au fost clare de la inceput si nu am mai modificat nimic pe parcurs.
 Maine am sa anunt castigatoarea iar saptamana viitoare am sa comentez  cateva dintre raspunsurile voastre.

  Va doresc multa bafta tuturor!

Un comentariu:

Gaby spunea...

Şi eu aştept să văd rezultatele :)

Multă baftăa fetelor calificate.