Pagini

duminică, 3 octombrie 2010

Concluziile participarii la targ

 A fost o experienta placuta pentru mine ( nu striu cat de placuta a fost  pentru Tudor). In ciuda vremii capricioase si destul de reci, pentru a sta cateva ore pe loc, am intalnit oameni calzi cu preocupari asemanatoare cu ale mele. Am intalnit oameni care au venit special pentru a ma cunoaste ( si mi-a facut placere sa-i vad chiar si asa pe fuga). Mi-am dat seama ca ceea ce scriu  eu aici chiar cititi,  nu sunt niste
cuvinte aruncate undeva fara nici un efect. Imi pare rau doar ca nu am fost eu in forma  maxima .
  A fost primul targ  dar nu si ultimul.



6 comentarii:

Ralu spunea...

Mi-as dori foarte mult sa veniti si in Timisoara la vreun targ...as veni cu mare drag sa va cunosc.

Andreea spunea...

Eu sunt absolut incantata de balsamul de buze! Ieri dimineata aveam buzele uscate si cojite. Am aplicat repetata balsamul pe timpul zilei care a fost si rece si vantoasa si azi am buzele intacte, sanatoase si catifelate :P

Multumesc si ma bucur ca v-am cunoscut pe toti trei. Abia astept sa va revad la targurile urmatoare si sa ma mai rasfat si cu alte produse :)

Anonim spunea...

Ar fi binevenit un targ homemade si la Cluj.

Alexandra Udrea spunea...

Cred ca eu sunt printre cei mai incantati de tot! Incerc sa le iau pe rand:
1. Sapunul miroase superb (cel cu scortisoara) dar inca sta in ambalaj pentru ca imi e mila ca sa zic asa sa il folosesc:">
2. Balsamul de buze cu ciocolata e preferatul meu...il folosesc continuu, pe tot timpul zilei si chiar functioneaza! Si plus de asta...imi vina sa il mananc.
3. Trebuia sa spun ceva si despre Tudor:">... ai un copil frumos si simpatic si ma bucur ca i-au placut buburuzele mele:">

Marillys spunea...

Ma bucur ca v-ati bucurat de prezenta lui Tudor, mie mi-a fost destul de aiurea sa nu va supere cu ceva, mai ales ca el atenta la tot ce vedea colorat.Pana la urma cred ca i-a placut ca a primit atat de multa atentie de la atatea fete.Ma bucur tare mult ca iti place sapunul o fi el aratos ca o prajitura si miroase frumos dar totusi e un sapun. Poti sa-l folosesti linistita voi mai face altele. Balsamul de buze daca il manaci nu are nimic, este comestibil si poate fi ingerat.
Chiar a fost o experienta foarte placuta si toate cuvintele voastra ma ajuta sa merg mai departe cu imaginati intrale cosmeticelor handemade.

Ralu' spunea...

Foarte fain ai aranjat :) La cat mai multe participari ;)