Pagini

marți, 23 noiembrie 2010

1,2,3.. cine nu-i gata il iau cu lopata

 Stiu ca aventurile mele cu T nu fac tema acestui blog dar vreau sa va impartasesc ceva amuzant. Astazi pentru ca a fost foarte urat afara, a plouat si a fulgerat, am cam stat pe acasa si ne-am jucat  vati ascunselea. Asa ca ne-am apucat sa numaram cu mainile la ochi dar T trebuia sa se ascunda.Cand am ajuns la 10 am zis cine nu-i gata il iau cu lopata ( asa m-a invatat T ca se joaca el afara  cu copii). Cand mi-am luat mainile de la ochi el statea tot acolo si se uita la mine zambitor. I-am zis ca daca nu s-a ascuns il iau cu lopata  ca asa e jocul. El a zis "Mami unde-i lopata, mergi la bucatarie sa-ti iei lopata?!"

 O intrebare ce m-a lasat uimita " Mami de ce traiesc oamenii?"

Un comentariu:

Ralu' spunea...

:))))
Cand se ascunde Alla, daca ma apuc s-o caut si cumva n-o zaresc, ma striga ea sa fie sigura ca n-o ratez :))
Ce intrebare! Sunt curioasa ce ai raspuns...