Pagini

marți, 8 februarie 2011

Sapunuri in scop umanitar

  
http://asociatiamame.com/charity-shop.html  de aici puteti cumpara cateva lucruri minunate, lucrate chiar de mainile  celor din asociatie. Tot aici veti gasi si sapunurile cu lavanda, Marillys  cu care v-am obisnuit deja. Fondurile stranse din vanzarea acestor obiecte, vor contribui la realizarea proiectelor initiate si derulate de Asociatia M.A.M.E. in beneficiul copiilor diagnosticati cu afectiuni grave, internati in spitalele din Romania.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari, initiativa ta este extraordinara. Ti-am scris un mesaj zilele trecute si vroiam sa-ti studiez si blogul inainte sa ma hotarasc ce vreau. Asa am gasit asociatia MAME si, cum oricum vroiam sa incerc sapunurile tale, am comandat de la ei si mi-am convins si prietenele sa comande cate ceva. Sper sa te urmeze mai multi producatori si sa doneze cate ceva pt vanzare. Inca o data bravo si tine-o tot asa.
Alexandra

Marillys spunea...

Multumesc Alexandra