Pagini

luni, 13 iunie 2011

Concurs cu premii

Castiga unul din cele 3 premii  de la Marillys participand la concursul organizat pe http://www.manie.ro/.    Premiile constrau in 3 produse care nu trebuie sa-ti lipseasaca din bagajul de vacanta: hidratant solid bio cu protectie solara, deodorant cu lavanda si crema hidratanta Happy Face.
 Toate cele 3 produse sunt 100% naturale astfel incat pot fi folosite pe pielea cea mai pretentioasa si sensibila.
  Mai multe detalii despre fiecare din cle 3 produse gasiti pe http://www.marillys.blogspot.com/

  Mult succes!

6 comentarii:

Georgiana spunea...

Buna Adriana! Nu am gasit o adresa de e-mail asa ca iti scriu aici. Sunt una dintre castigatoarele de pe blogul Gabrielei si voiam sa te intreb daca au fost expediate premiile. La mine nu a venit nici un aviz si am trimis-o pe mama la posta de 2 ori pana acum. Nu e nici o problema daca nu au fost expediate, dar as vrea sa stiu daca s-o mai stresez pe mama sau nu :) Sper ca nu a fost vreo greseala la Posta sau sa le fi trimis retur. Georgiana Popa

sakura spunea...

Marillys draga. cu scuzele de rogoare iti confirm si eu acum ca hidratantul solid a ajuns la mine. Imi place textura si mirosul-cred ca e de la untul de cacao. A fost usor de folosit pe copii care nu prea stateau in loc ca sa-i dau cu lotiunea de protectie facuta de mine. A fost foarte practic.deoarece a mea lotiune o tineam in borcan,la caldura devenind fluida, pe cand hidratantul tau solid se topea doar pe piele :)
Multumesc.

bleuciel spunea...

Am comandat anul trecut crema de fata Happy Face si mi-a placut tare mult. Nu stiu care anume din ingredienti ii dadea mirosul specific, insa era bestial. Insa atunci costa 18 lei. Vad ca ingredientele, gramajul si ambalajul au ramas aceleasi. De unde vine marirea aceasta enorma de pret?

Marillys spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Marillys spunea...

Sakura, imi pare rau daca nu ti-a fost de folos protectia solara, pe viitor am sa iuncerc sa gasesc o varianta mai usor de folosit.
bleuciel crema Happy face s-a scumpit de mai multe ori de anul trecut, mai intai pentru ca pretul laptisorului de matca l-a schimbat de 2 ori si pentru ca majorittea ingredientelor le iau din alta tara. Initial am cumparat impreuna cu cineva ingredientele dar am ramas singura pe parcurs. Asa ca o cantitata mai mica m-a costat mai mult doar pe mine.
In plus ingredientele pe care le folosesc acum la prepararea cremei sunt bio sau organice.

sakura spunea...

Ah Marillys. N-am zis asa.
Asa s-a inteles?
Iti doresc spor la treaba in continuare, o relatie superba cu fiul tau si felicitari ptr articolul din Avantaje