Pagini

joi, 1 iulie 2010

Cadou special pentru cineva drag!

  Vrei sa faci un cadou frumos, natural, lucrat manual  si in acelasi timp sa fie si  ceva folositor poate chiar si  un produs de ingrijire? Aici ai solutia  3 sapunuri  fine cu care sa-ti ingrijesti pielea si un balsam care sa-ti protejeze si sa-ti racoreasca buzele.sapunul prajitura este cu trandafiri si te ajuta sa te relaxezi si sa visezi,  sapunul felie de tort anticelulitic te ajuta sa scapi de cativa centimetri iar sapunul cu laptisor de matca iti hidrateaza pielea delicata a fetei si a corpului . Trebuie doar sa faci gestul de a darui!



Inafara de balsamul de buze cu menta,  nimic nu este comestibil!

2 comentarii:

Laura spunea...

Am cumparat si eu si arata fix ca in poze. Sunt incantata peste masura de aceste frumuseti si sigur asa vor fi si destinatarele cadourilor!

Laura spunea...

Tocmai i-am dat sefei mele cadoul si a fost incantata. Si e o persoana mai speciala, din Anglia careia ne era foarte greu sa ii luam un cadou. Ma bucur ca ne-am oprit la setul acesta!