Pagini

vineri, 2 iulie 2010

Sapunul cu trandafiri, cu lapte si vanilie, cu laptisor de matca

      Pentru ca au existat comentarii cum ca  sapunul cu trandafiri ar avea ulei volatil sintetic, am vrut sa dau explicatiile necesare pentru a nu mai exista dubii. Am mai scris cred despre acest lucru dar am sa-l repet.       
     Sapunuril Marillys  au mirosuri foarte fine pentru ca am ales sa nu adaug uleiuri volatile acolo unde nu se poate. Asa ca sapunul cu  trandafiri este facut cu decoct de boboci de trandafiri si acest miros se pastreaza putin si in sapun. Intradevar abia se simte mirosul dar am ales aceasta varianta tocmai pentru ca nu am vrut sa folosesc uleiuri sintetice de trandafiri.
     Cu aceasta ocazie am sa va spun si despre sapunul cu lapte si vanilie in care am folosit vanilie din batoane de vanilie; semintele se vad si in continutul sapunului.  Am raspuns si la comentarii ca nu fac compromisuri  si chiar vreau ca totul sa fie natural, nu doar cu numele, altfel nu mai scriam acest blog.
      Sapunul cu laptisor de matca, nu contine nici un parfum iar  laptisorul de matca este pur,cumparat direct de la un apicultor serios care vinde produse de foarte buna calitate.
      Colorantii pe care urmeaza sa-i folosesc in viitor la sapunuri  sunt coloranti obtinuti strict din fructe, legume, plante sau argila.
       Acestea fiind scrise sper sa fi clarificat faptul ca nu doresc sa insel pe nimeni ci doar vreau sa ofer si altora sansa de a folosi produse  fabricate in casa, produse naturale 

Niciun comentariu: